fbpx

Pitchfilm

“Samen met jou jouw doelgroep overtuigen waarom ze voor jou moeten kiezen.”

Durf jij je goed zichtbaar te maken?

 Niet goed genoeg.

“Ben ik het wel waard om mijn boodschap wereldkundig te maken? Zitten ze wel op mijn boodschap te wachten?”

Het antwoord: JA! Laat jouw passie en kennis zien, dat raakt mensen!

 Dat komt nog wel een keer…

“Volgende week, want ik ben er nu nog niet aan toe. Eerst moet ik dit nog doen en dan heb ik er ruimte voor.

Het antwoord: Gewoon DOEN! Er is altijd wel een reden te verzinnen om het uit te stellen, dus gewoon doen!

 Ik mis uitstraling…

“Wat moet ik aantrekken, is dit te informeel? Zie ik er niet moe uit?”

Het antwoord: Jij bent mooi zoals je bent! Vertel over je grootste passie en je energie zal aanstekelijk zijn!

 Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen…

“Maar welk verhaal vertel ik dan? Is dit verhaal niet al heel vaak verteld?”

Het antwoord: Ik maak gebruik van een unieke interviewtechniek, waarmee de kern van jouw boodschap en passie in één tot anderhalve minuut goed naar voren zal komen!

Stel jezelf de volgende vragen:

  • Wat zijn jouw drijfveren?
  • Wat wil je creëren?
  • Wat is jouw concept?
  • Wat zijn jouw ambities?
  • Wat zijn jouw Unique Selling Points?
  • Hoe maak je jouw verhaal geloofwaardig?
  • Wat is jouw droomklant?

De beste tips

Wees persoonlijk!

Hoe ben je in dit vak gerold? Waar liep je ooit tegenaan? Deel een anekdote van jouw persoonlijke ervaring met levendige details. Je publiek zal zich in je verhaal herkennen en met je meeleven. Je hebt hun aandacht! Hou dit vast!

Houd het kort en simpel!

Laat zien wie je bent en wat je te bieden hebt. Verbind er vervolgens een actie aan, de call-to-action. Probeer specifiek vakjargon te vermijden en kom tot de kern.

Gewoon doen!

Ik geef toe, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het komt hier wel op neer: Gewoon DOEN! Alle twijfels zitten enkel in je hoofd. Jij hebt een verhaal te vertellen en jij kunt iemand blij maken met je verhaal!

Wees persoonlijk!

Hoe ben je in dit vak gerold? Waar liep je ooit tegenaan? Deel een anekdote van jouw persoonlijke ervaring met levendige details. Je publiek zal zich in je verhaal herkennen en met je meeleven. Je hebt hun aandacht! Hou dit vast!

Houd het kort en simpel!

Laat zien wie je bent en wat je te bieden hebt. Verbind er vervolgens een actie aan, de call-to-action. Probeer specifiek vakjargon te vermijden en kom tot de kern.

Gewoon doen!

Ik geef toe, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het komt hier wel op neer: Gewoon DOEN! Alle twijfels zitten enkel in je hoofd. Jij hebt een verhaal te vertellen en jij kunt iemand blij maken met je verhaal!

Zij gingen jou voor…

“Saskia Waijers brengt je bedrijf op een manier in beeld die je zelf niet kan bedenken. Zij heeft het oog van een maker die een verhaal vertelt en ze neemt ruim de tijd om er met jou achter te komen wat dat verhaal is.
Saskia werkt met haar klanten toe naar een eindresultaat wat het beste van jou of je medewerkers laat zien. Als je wilt maakt zij een bedrijfsfilm die focust op de menselijke waarde van je bedrijf, altijd vanuit het verhaalperspectief gecreëerd.
Wil jij aan je klanten laten weten wie jij bent, op een manier die begrijpelijk is en aanspreekt op een menselijk niveau dan moet je Saskia Waijers van SWP-productions hebben.”

S. Stenzel

Juridisch adviseur, Mediator en Coach

“Saskia neemt alle tijd om je op je gemak te stellen en probeert diverse mogelijkheden uit op een relaxte manier. Ze heeft van de filmopnamen diverse edits gemaakt waar ik uit kon kiezen. Haar aanpak is professioneel en toch persoonlijk.”

Yvonne van der Sloot

Core coach & Energietherapeut bij Praktijk Yens

De mogelijkheden

Mijn werk

F.A.Q.

Wat is de ideale lengte voor een pitchfilm?

Ik raad je aan je pitchfilm niet langer dan 1 minuut te maken.

Wat als ik mijn tekst kwijtraak voor de camera?

Dat is helemaal niet erg. We pakken het samen weer op en zorgen ervoor dat je heel natuurlijk overkomt voor de camera. Een keertje “uh” zeggen is helemaal niet erg. Het maakt je video spontaan en natuurlijk. En anders heb ik ook nog de autocue ter beschikking.

Hoe krijg ik mijn video?

Standaard krijg je je video digitaal aangeleverd. Dit wil zeggen dat ik je een e-mail stuur met instructies hoe je jouw video kunt downloaden en opslaan.

Welke kwaliteit kan ik verwachten?

De camera die ik gebruik filmt in Full HD (1920x1080p).

Ik wil wat wijzigen in mijn video, kan dat?

Na de eerste oplevering krijg je de mogelijkheid om zaken die nog niet helemaal zijn zoals je zou willen aan mij door te geven. Wijzigingen maken vind ik niet lastig, ik wil graag dat jij tevreden bent. Wanneer je de film goedkeurt ga ik de definitieve film produceren en krijg je van mij je bestanden toegezonden.

Wanneer kan ik je video verwachten?

Je video wordt doorgaans binnen een week aangeleverd.

In welk bestandsformaat wordt mijn video aangeleverd?

Ik exporteer je video standaard als .mp4 of .mov bestand. Deze bestandstypen worden geaccepteerd door YouTube en Vimeo. Ik gebruik doorgaans een H.264 videocodec. Deze codec is ideaal voor afspelen op mobiele apparaten.

Kan je de video ondertitelen?

Natuurlijk kan ik je video ondertitelen. Ondertiteling is mogelijk in de talen Nederlands en Engels.

Interesse en/of vragen?

Neem gratis en geheel vrijblijvend contact met mij op!

X

Ontvang mijn gratis e-book:
Beste Editing App

Ik leer je in mijn e-book hoe je video’s mooi kunt editen. Vul je gegevens in en je ontvangt hem direct in je mailbox.